Fredag i Lissabon


En göttig vy om man går till fönstret när man vaknat.


Staden har vaknat lite före mig. Iaf damen tvärs över gatan.


Vi letade lunchställe i närheten av borgen. En snubbe spelar tapping på ett konstigt instrument med 10 strängar. Låter som bas och gitarr samtidigt. Nån som vet vad det heter? Jag kom på att jag ville filma det med ljud, men han packade ihop när vi kom tillbaka.


Efter en fikatur ner på stan återvände vi till Joanas hem. Här gosar jag med Korven.. jag menar Champagne.


Xavier tränar inomhusfotboll utomhus? Vi var där en sväng och kollade innan middagen. Middagen var jättegod förresten. marockansk mat som joana lagat och jag åt och drack vin ist för att fota mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0